суботу, 25 лютого 2023 р.

"Програмуйте із задоволенням!" Ігор Шейко

  


5 книг-новинок по програмуванню – подарунок Ігоря Шейко бібліотеці-філії №4.

 Полтавський підприємець, програміст зі стажем, тепер уже Ігор Олександрович, ще в старших класах  захопився програмуванням.

 «Мені було цікаво. Тоді ще не було ні інтернету, ні книг. Все пізнавав самотужки», - з усмішкою ділився Ігор Шейко спогадами. Зараз його гордість – ROBOTschool (вул. Симона Петлюри буд. №7/22), де юні IT-любителі освоюють перші кроки робототехніки та інтерактивного програмування.

Ігор Олександрович впевнений: «Зараз вибір є у кожного, хто хоче освоїти професії майбутнього. Комп’ютерними курсами вже нікого не здивуєш. Але якщо є велике бажання та проявити наполегливість і терпіння, можна самостійно навчитися створювати відеоігри та анімації».


«Хочете навчити дитину програмуванню? Чи бажаєте самі поринути до світу програмного коду? Тоді  книга «Програмування для дітей. Створюй відеоігри за допомогою Скретч» для вас. Скретч — доступна, зрозуміла та весела мова програмування. Дотримуючись чітких інструкцій, можна навчитися  створювати відеоігри..»

«Створюй анімації за допомогою Скретч» - друга частина «Програмування для дітей». Книга дасть змогу проявити творчість, 
навчить знаходити оригінальні та ефективні розв’язання проблем. І, перш за все, дасть нагоду насолодитися створенням власних проектів з нуля.


Книга «Scratch для дітей. Веселий вступ до програмування Scratch -захопливий і цікавий початок вашої подорожі у світ інформатики. З нею навчитеся створювати інтерактивні проєкти, включно з анімованими оповіданнями, презентаціями художніх творів і книг, науковими доповідями та іграми. Щоб не вводити незліченну кількість рядків коду в мові програмування, чому б не використати барвисті командні блоки та мультиплікаційні спрайти для створення потужних і цікавих скриптів?

Програмувати зі Scratch — легко, навіть якщо ви новачок у цій сфері, але не боїтеся нових викликів.

«Веселий вступ до програмування» Джейсон Р. Бріггс  

Ця книжка легко та невимушено допоможе вивчити основи однієї з 


найпопулярніших сучасних мов програмування – Python, що завдяки простому і зрозумілому синтаксису особливо пасує для новачків. Крок за кроком, на простих та дотепних прикладах та з допомогою смішних завдань ви зможете пізнати тонкощі мови Python. Навчитеся використовувати основні елементи цієї мови – списки, функції, модулі, малювати вбудованими інструментами Python та анімувати зображення і навіть зможете написати дві справжні комп’ютерні гри: забавку з м’ячем «Скок!» та бродилку «Містер Руки-палички біжить до виходу».

 Програмуйте із задоволенням!

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар