четвер, 3 листопада 2022 р.

Симфонія батику.

 


3 листопада 2022 року у бібліотеці-філії №4 відбулася презентація робіт Галини Лопатіної, виконаних у «техніці батику».

Слово «батик» походить від індонезійського «ба» - це тканина, «тік» -це крапля. Вся експозиція Галини Яківни, роботи якої представлені були присутнім, складається з 17 творів «шовкового мистецтва». Взагалі художниця створила близько 300 робіт, серед яких є картини написані маслом і аквареллю.   14 років минуло з того часу, коли, як розповідала гостя, в середині мене «щось тенькнуло» і  мені так захотілося створювати картини.  З того часу минуло 14 років. «Творчість Галини Лопатіної досить сучасна, - ділилася думками мистецтвознавець Вікторія Коваль. - Хоча в ній гармонійно переплітаються давній досвід майстрів і її власний одухотворений погляд на світ»

Картини спокійні, ніжні, витончені.

«Погодьтесь, бувають роботи – ковзнув поглядом і пішов далі. А ці – співають. Кожен малюночок тонкий і уважний. Виставка дуже світла, не тисне на глядача, а навпаки окриляє» (Богдан Л.)

Присутні охоче ділилися враженнями від робіт Галини Лопатіної. Навіть запропонували їй  створити цілу серію творів, започатковану картиною «Човник чекає». Говорять, що кожна картина художника – це частина душі та світобачення автора. Галина Яківна розповідала про роботу над картинами, найцікавіші історії створення  творів.  Художниця вірить в дива та містику. «Інакше я не можу пояснити моє бажання та й хист до малювання  у 67 років. З того часу я з фарбами, кісточками та ідеями не розлучаюся. Це моє життя, яке я дуже люблю.» Гостя розповідала про улюблених художників, відповідала на запитання та охоче ділилася своїми планами на майбутнє. Галина Яківна продовжує вчитися, вивчає нові техніки малювання, сміливо поєднує не тільки кольори, а й стилі . Її картини яскраві й позитивні, ніби запрошують глядачів поринути разом із художницею у світ прекрасного. До речі, гостя запропонувала провести майстер-клас розпису по батику для всіх бажаючих. Виставка у бібліотеці діє до 20 листопада.










Немає коментарів:

Дописати коментар