середа, 11 вересня 2024 р.

Літературні середи з Марфою Буторіною

Дитячий письменник Анатолій Костецький вміє відчути всі вектори дитячої душі та з присмаком гумору передати емоції й настрій школярів.

"Нещодавно до мене потрапила дуже цікава книга: збірка «Незвичайні пригоди і таємниці» відомого українського письменника Анатолія Костецького. До неї увійшли захоплюючі та повчальні повісті-казки.

Герої цих творів – школярі, які опиняються у різних незвичайних, а часом і скрутних ситуаціях. Достойно виходити з яких допомагає дружба, сміливість та винахідливість.

Скільки задоволення я отримала! Захоплюючий пригодницький сюжет першої казки збірки «Все як насправді» познайомив мене з однокласниками Сергієм, Олегом та Вітою, які зустрічалися з домовиком Дімою, якого можуть бачити тільки виховані діти Сергій та Олег. Задиркувата, груба, бешкетлива та лінива Віта не тільки не змогла познайомитися з таким незвичайним персонажем, а ще й за свою погану поведінку домовичок відправив її у Навпакиград, де все дійсно було навпаки. Тільки ця подорож змогла навчити дівчину правилам етикету.

Коли я прочитала цю казку, то пригадала свої вчинки. Я ніколи не буду схожа на Віту. Я зрозуміла, що головне вірити в себе, і тоді, можливо, здійсниться навіть нездійсненна мрія." Анастасія, 12 років.


Немає коментарів:

Дописати коментар