четвер, 24 червня 2021 р.

«Бути собою – це точно про те, як бути щасливою людиною». Розмова з Олександром Філоненком.

         

До бібліотеки-філіалу №4 на зустріч із читачами завітав Олександр Філоненко - український філософ, богослов, оповідач, викладач  Харківського національного університету.

Знайомство почалося з досить простого запитання: «Як і чому випускник фізико - технічний факультету ХДУ (саме там навчався Володимир Семенович) вирішив вивчати філософію та богослов’я ».

Для себе він тоді вирішив бути собою, кардинально змінив життя і, як стверджує, жодного разу про те не шкодував. Занурившись в улюблену справу, зараз Олександр Філоненко читає авторські курси та публічні лекції в різних містах України і світу. Цикл програм у форматі теледискусій з відомим українським богословом, доктором філософських наук збирає тисячі підписників.

Невипадково читачі вибрали тему для обговорення «Бути собою?! Я і світ навколо» . Розмова з елементами дискусії вдалася атмосферною та змістовною. Закономірно, що усвідомлений життєвий шлях кожного розпочинається з питання «Хто я?». Чи співпадають відповіді із загально прийнятими поняттями чи може суперечать їм?

В сучасному світі залишатися собою, коли кожен другий намагається вплинути на ваші думки та рішення, є чи не найскладнішим заданням. Олександр Семенович пояснив: «Всі ми ділимося на дві категорії людей: з внутрішньою та зовнішньою референцією. Тип референції показує, яким чином співвідноситься власна і чужа думка під час прийняття рішень і самооцінки людини. Внутрішня референція означає, насамперед, орієнтування на власну думку, власне бачення і позицію, прийняття себе та бажання змінюватися. Іншими словами, я знаю чого я хочу, я роблю так, як вважаю за потрібне.»

«Щодня я зустрічаю людей, які не знають, чого хочуть, живуть за правилами суспільства та реалізовують не свої цілі. Багато з них так і не наважаться щось змінити, тому що це боляче і може здаватися непосильним завданням на старті. Однак буває так, що хтось з них прокидається одного ранку і розуміє, що це не його життя і він прагне іншого. Саме тоді починається найцікавіше – пошуки сенсу, спроби все змінити, перші поразки, неприйняття дій оточенням та багато того, що потрібно розпочинати з нуля»

Чи потрібно нам бути собою? «Бути собою – це точно про те, як бути щасливою людиною. Звісно, визначення щастя для кожного є своїм, але воно неможливе, доки ви проживаєте чуже життя, йдете не своїм шляхом та не розумієте, для чого прокидаєтеся вранці». Спробуйте зрозуміти себе, як важливо бути собою, не бути час від часу собою, а дійсно зрозуміти: «Хто я?», «Чого я хочу?» «Для чого?». Відповіді на ці три запитання  можуть кардинально змінити ваше життя.

Із відгуків присутніх на зустрічі:

«Ми ніби-то пройшли невеликий тест для більш глибокого розуміння себе» (Алла К. 60 років)

« Інформація, яку я почула – насправді, унікальна для мене» (Марія, 19 років)

«Дивно. Фізично я був присутній. Запитання  не задавав. А відповіді отримав» (Максим. 26 років)

«Не так уже й багато я зустрічала людей у світі, які уміють грамотно проводити паралелі і наводити вдалі приклади» (Світлана Ш. 55років)

Сам Олександр Філоненко - дивовижний співрозмовник. Його вміння бачити в кожній людині особистість, щиро радіти та цікавитися нею – це  дар! А можливо святість?

 







 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар