суботу, 2 травня 2020 р.

Як вирішити конфлікти та зберегти нервову систему?


Думаєте, конфлікт — це завжди негатив? Ні. Конфлікт — дзеркало, через яке  можна побачити «підводні камені», які існують в роботі організації чи в спілкуванні.
        Пропонуємо Вашій увазі 5 книг, які допоможуть вирішити конфлікти  та зберегти свою нервову систему.

Робота в освітніх закладах та бібліотеках має схожі аспекти як в роботі, так і в житті  колективу. Книга «Управління конфліктами в освітніх організаціях», окрім теорії вирішення конфліктних ситуацій, містить тренінгові заняття на командоутворення та згуртування колективу, ділові та рольові ігри, які навчать знаходити вихід із будь-яких конфліктних ситуацій та подолати комунікативні бар’єри для злагодженої та ефективної роботи.


Якщо у вас є багато цілей – у вас буде безліч конфліктів, запевняють  Роберт Фергюсон та Пітер Коулман, автори книги «Конфлікт». Та це не потрібно розглядати як проблему. Автори порівнюють конфлікт з вогнем, який може спалити все навколо, але при правильному поводженні – зігріти. Основа книги – сім правил та стратегій, які навчать отримувати користь з конфлікту – це доброзичливість, підтримка, домінування, поступливість, самостійність, адаптація та непокора.

Роберт Чалдіні – викладач психології Стенфордського університету. Він знає про конфлікти з самого дитинства. Його книга «Психологія впливу» – це коктейль із власних розповідей та історичного аналізу масштабних та локальних суперечок. Головна ідея книги – люди передбачувані і дуже схожі між собою. "Той, хто знається на основних стереотипах поведінки  володіє ситуацією," - пише автор. Порівнюючи суперечки з власного життя із глобальними конфліктами, Роберт Чалдіні дає поради як попередити конфлікт, перетворити протиборство у співпрацю.

Із цієї «Маленької книги «Так!», яку підготував  Роберт Чалдині, ви довідаєтеся, як незначні зміни в підході до спілкування значно вплинуть на ваш успіх. І, вдаючись до цих змін, ви навчитеся  переконувати і колег зважити на ваші пропозиції поліпшення роботи, і дітей узятися до виконання домашнього завдання, і друзів податися в мандрівку в гори, а не вилежуватися на піску на морі. Головне, докладати титанічних зусиль вам не доведеться. Скористайтеся порадами Роберта Чалдині й переконаєтеся в їхній дієвості й ефективності.



      «Як взаємодіяти з проблемними людьми» Роя Ліллея — ваш справжній навігатор у світі кривдників, причеп, маніпуляторів і любителів поскаржитись. Діалоги-приклади й ефективні техніки допоможуть вам уникнути складних ситуацій і зберегти спокій під час спілкування з людьми, які доводять вас до сказу. У цій книжці зібрано поради, як швидко та правильно визначити проблемні сторони кожної людини і зробити їх корисними, як взаємодіяти, як керувати,  як отримати бажаний результат.
     Памятайте, друзі, що конфліктувати на роботі - дорого, а для здоров’я – шкідливо.
     За даними дослідницької компанії СPP Inc, кожен працівник США витрачає на сварки в офісі 2,5 години щодня, включаючи бурчання та невдоволення!Через це компанії втрачають 358 млн. доларів щороку. А нервове напруження? Погіршення власного здоровя?    
     Читайте книги і Ви навчитеся уникати чи  вирішувати конфлікти, управляти емоціями та збережете нервову систему, відчуєте себе щасливими та успішними! Практичні вправи, корисні моделі й цінні поради дозволять вийти переможцем із найгіршої ситуації, навчать давати раду складним, проблемним людям та  допоможуть поставити на місце кривдника і, навіть,  дати відсіч босу.

Немає коментарів:

Дописати коментар