Думаєте, конфлікт — це завжди негатив? Ні.
Конфлікт — дзеркало, через яке можна
побачити «підводні камені», які існують в роботі організації чи в спілкуванні.
Пропонуємо Вашій увазі 5
книг, які допоможуть вирішити конфлікти
та зберегти свою нервову систему.
Робота
в освітніх закладах та бібліотеках має схожі аспекти як в роботі, так і в житті колективу. Книга «Управління конфліктами
в освітніх організаціях», окрім теорії вирішення конфліктних ситуацій,
містить тренінгові заняття на командоутворення та згуртування колективу, ділові
та рольові ігри, які навчать знаходити вихід із будь-яких конфліктних ситуацій
та подолати комунікативні бар’єри для злагодженої та ефективної роботи.
Якщо у вас є багато цілей – у вас буде безліч
конфліктів, запевняють Роберт Фергюсон та Пітер Коулман, автори книги
«Конфлікт». Та це не потрібно
розглядати як проблему. Автори порівнюють конфлікт з вогнем, який може спалити
все навколо, але при правильному поводженні – зігріти. Основа книги – сім
правил та стратегій, які навчать отримувати користь з конфлікту – це
доброзичливість, підтримка, домінування, поступливість, самостійність,
адаптація та непокора.
Роберт
Чалдіні – викладач психології Стенфордського університету. Він знає про
конфлікти з самого дитинства. Його книга «Психологія
впливу» – це коктейль із власних розповідей та історичного аналізу
масштабних та локальних суперечок. Головна ідея книги – люди передбачувані і
дуже схожі між собою. "Той, хто знається на основних стереотипах поведінки володіє ситуацією," - пише автор. Порівнюючи суперечки з власного життя із
глобальними конфліктами, Роберт Чалдіні дає поради як попередити конфлікт,
перетворити протиборство у співпрацю.
Із цієї «Маленької
книги «Так!», яку підготував Роберт Чалдині, ви довідаєтеся, як
незначні зміни в підході до спілкування значно вплинуть на ваш успіх. І, вдаючись
до цих змін, ви навчитеся переконувати і
колег зважити на ваші пропозиції поліпшення роботи, і дітей узятися до
виконання домашнього завдання, і друзів податися в мандрівку в гори, а не
вилежуватися на піску на морі. Головне, докладати титанічних зусиль вам не доведеться.
Скористайтеся порадами Роберта Чалдині й переконаєтеся в їхній дієвості й
ефективності.
«Як
взаємодіяти з проблемними людьми» Роя Ліллея — ваш справжній навігатор у
світі кривдників, причеп, маніпуляторів і любителів поскаржитись.
Діалоги-приклади й ефективні техніки допоможуть вам уникнути складних ситуацій
і зберегти спокій під час спілкування з людьми, які доводять вас до сказу. У
цій книжці зібрано поради, як швидко та правильно визначити проблемні сторони
кожної людини і зробити їх корисними, як взаємодіяти, як керувати, як отримати бажаний результат.
Пам’ятайте, друзі,
що конфліктувати на роботі - дорого, а для здоров’я – шкідливо.
За даними дослідницької компанії СPP Inc, кожен працівник США витрачає на сварки в офісі 2,5
години щодня, включаючи бурчання та невдоволення!Через це компанії втрачають
358 млн. доларів щороку. А нервове напруження? Погіршення власного здоров’я?
Читайте
книги і Ви навчитеся уникати чи вирішувати конфлікти, управляти емоціями та
збережете нервову систему, відчуєте себе щасливими та успішними! Практичні
вправи, корисні моделі й цінні поради дозволять вийти переможцем із найгіршої
ситуації, навчать давати раду складним, проблемним людям та допоможуть поставити на місце кривдника і,
навіть, дати відсіч босу.
Немає коментарів:
Дописати коментар