пʼятницю, 5 травня 2023 р.

Я відмовляюся вірити, що я – частина втраченого покоління.

      

До бібліотеки-філії №4 завітали дев’ятикласники ліцею 31, які вважають, що саме затишний  простір книгозбірні надихає їх на філософські роздуми. Тему для обговорення запропонувала закохана в літературу й поезію Людмила Мандрегеля. Вірш Джонатана Ріда з подвійною назвою "Я - частина втраченого покоління" і "Є надія" став імпульсом для філософських роздумів.

До речі, старшокласники не знали про подвійність вірша Джонатана Ріда. Тому із запропонованих для обговорення питань, вибрали  найсерйозніше:  що означає бути частиною «втраченого покоління»?

Щоб відчути, про що вели розмову у філософському кафе, прочитайте вірш,  який викликав  бурхливе обговорення. 

 


Я - частина втраченого покоління

І я відмовляюся вірити, що

Я можу змінити цей світ.

Я розумію, можливо, це шокує вас, але

«Щастя вже всередині тебе»

- Це брехня, насправді.

Гроші зроблять мене щасливим

І в тридцять років я розповім своїй дитині, що

Він - не найважливіша річ у моєму житті.

Мій бос буде знати, що

Мої принципи:

Робота

Важливіше, ніж

родина

Послухайте:

З давніх часів

Люди живуть сім'ями

Але зараз

Суспільство ніколи не буде таким, як раніше

Експерти кажуть мені

Через тридцять років я буду святкувати десятиліття свого розлучення.

Я не вірю, що

Я буду жити в країні, яку сам створив.

У майбутньому

Знищення природи стане нормою.

Ніхто не вірить, що

Ми збережемо нашу прекрасну планету.

І звичайно

Моє покоління вже втрачено.

Нерозумно вважати, що

Надія є.



А тепер прочитайте вірш знизу вгору.

Цей «білий вірш» читається в обидві сторони як символ двох протилежних сюжетів розвитку людства. Який з них обирати - вирішувати вам самим. 

Світлі й мудрі (не дитячі) думки девятикласників, впевненість у своїх думках , небажання бути частиною "того" покоління, віра у себе, у свої сили викликають повагу.

 Між іншим, юнаки й дівчата нікого не засуджують. Навпаки, вони хочуть зрозуміти "те " покоління. Разом з тим відстоюють право на свободу вибору, бути такими як є, приймати рішення, помилятися, вчитися, розвиватися.

     









Немає коментарів:

Дописати коментар