середа, 7 серпня 2024 р.

« А якщо мені ще й вдається посіяти зернятко чогось важливого, що потрібно кожній людині, то звісно я тішуся з цього". Сашко Дерманський

Нікого з читачів-дітей не залишає байдужим знайомство з кумедними, веселими та відважними героями улюбленого дитячого письменника, казкаря Сашка Дерманського, адже з ними на сторінках книжок можна пережити чимало цікавих пригод, навчитися протистояти злу та по-справжньому дружити.

Часом надто «правильні» дорослі, які люблять моралізувати, закидають Сашкові «шкідливість» його книжок, однак не позбавлений почуття гумору читач будь-якого віку зрозуміє автора, який упевнений: дитячий письменник повинен писати весело.

« Розумію, - ділиться враженнями від «Вужа Ониська» мама трьох дітей, - що казка, ніби й вигадка, а насправді містить глибоку мораль. І однаково цікава і дітям, і дорослим.»

Олександру Дерманському вдається відчути, що потрібно суччасним дітям. «Як на мене, дитяча книга – це, в першу чергу, забавка і розвага. Я хочу, щоб діти поринали в книжку з головою, щось відчували, переживали, сміялися, захоплювалися, щоб перегортали останню сторінку, так як я в дитинстві: дочитав того Карлсона двадцятий раз, перегорнув останню сторіночку, а там пісенька. Я ту пісеньку намагаюся наспівувати, а сльози – так і котяться. Мені завжди було дуже сумно, що закінчилася ця книжка, бо що ж я тепер буду далі робити? Починав читати спочатку».

Читаємо разом з Марфою Буторіною, актрисою Полтавського лялькового театру, яка вважає, що прищепити дітям любов до читання можна книгою. Але щоб читаючи, дитина переживала яскраві емоції, почувалася щасливою. 


Немає коментарів:

Дописати коментар