пʼятницю, 31 липня 2020 р.

"Софіїні небеса, або Чарівний Дар гномів"


Не знаю кому більше повезло, дітям чи дорослим читачам бібліотеки-філіалу №4 в тому, що ми маємо  справжній літературний скарб: повість – казку полтавки Оксани Гордійко, яка мешкає зараз у Вроцлаві.
Але дійсно справжній скарб. Зараз мене зрозуміє тільки той, хто мені вірить на слово, або хто вже читав книгу,  або спілкувався з пані Оксаною – харизматичною, щирою, з відкритим поглядом та чарівною усмішкою письменницею, яка два роки тому, за порадою подруги, подала свою повість на міжнародний літературний фестиваль Open Eurasian Literature Festival & Book Forum. Її повість-казка була відзначена спеціальною премією, а наступного року здобула  перемогу  у конкурсі «Коронація слова - 2019».
Тепер є книга! Авторка стверджує, що її повість "Софіїні небеса, або Чарівний Дар гномів"  народжувалася  та  ніби-то жила своїм власним життям.

«Я просто записувала ту інформацію, яка ішла через мене. І коли я прочитала через декілька днів те, що у мене виходить, я зрозуміла, що у мене народжується казка. І тоді мені самій уже стало навіть цікавою, як воно далі буде»
Це повість про справжню дружбу, про мрії, про добро, яке зцілює та надихає, про взаєморозуміння. Кожна сторінка звучить мудрістю і ніжною музикою, яка дарує легкість, віру, надію, натхнення.  Не все так радісно на сторінках книги. Є біль, несправедливість, сльози.
Присутність вроцлавських гномів повість роблять казкою, де оживають таємниці минулого, неймовірне становиться реальністю, але не робить життя простим і легким. Перегорнувши першу сторінку, не чекайте одних див...
11-річна Софійка з волі обставин разом із батьками опинилася в чужій країні, в новому місті, посеред незнайомих людей. Уявіть тільки, якби Вам сказали, що ви обрані.?! І маєте чарівний дар!? Про що б Ви подумали відразу? Не так-то просто мати дар, є ще дві умови…Окрім відчуття дива, казка надихає на роздуми.  
«Люди настільки розлінилися, що чекають когось або чогось, що з’явиться і вмить владнає всі їхні проблеми. Насправді кожен може бути чарівником. Потрібно сильно прагнути. І кожен може стати для себе «швидкою допомогою»
«У цьому житті є два слова: «ХОЧУ» і «НЕ ХОЧУ», які керують вами.
І ще одна порада гнома, а можливо Оксани Гордійко?  
«Що більше добрих вчинків ти зробиш, то сильнішою стане твоя життєва сила і сила твого Дару»
Позитивного настрою всім після прочитання! Яскравих вражень! Світлих думок!

Немає коментарів:

Дописати коментар