пʼятницю, 6 грудня 2019 р.

Лише з добра усе бере початок


Справжнє свято пісні відбулося 5 грудня 2019 року в бібліотеці-філіалі №4 - літературно-музичний вечір "Лише з добра усе бере початок".
Художній колектив "Берегиня" (керівник Сергій Асауленко) підготував чудову програму, багатющий віночок українських пісень.  Звучали пісні давні та сучасні, веселі та журливі, сповнені переживання, почуттів, любові, вдячності, мрій та надій... Переливалися мелодії, звучали слова, овації аплодисментів та зміна настрою в очах глядачів. Підспівували разом чи поодиноко, несміливо чи гуртом, завзято. Щиро посміхалися артисти, тішилися увагою, ділилися магією пісні, зачаровували і не відпускали до останнього акорду.
Ведуча вечору Світлана Анатоліївна нагадала давню легенду:
"Якось Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами. ..
Хто ти? Чого плачеш? — запитав Господь у дівчини одягнутої у вишиванку, руса коса переплетена синьою стрічкою, на голові - вінок із червоної калини.
Я — Україна, а плачу, бо стогне моя земля від пролитої крові й пожеж. Сини мої на чужині, на чужій роботі, вороги знущаються, у своїй хаті немає правди й волі.
Чого ж ти не підійшла до мене раніше? Я всі таланти роздав. Як же допомогти тобі?

Дівчина хотіла вже йти, та Господь Бог, піднявши правицю, зупинив її.
— Є у мене неоціненний дар, який уславить тебе на цілий світ. Це — пісня.
Узяла дівчина-Україна дарунок i міцно притиснула його до серця. Поклонилася низенько Всевишньому i з ясним обличчям i вірою понесла пісню в народ.
 Дякуємо Сергій Асауленко та художній колектив "Берегиня" за наше рідне, українське ! Шануймося, "лише з добра бере усе початок"










Немає коментарів:

Дописати коментар