вівторок, 12 квітня 2016 р.

Творча зустріч з Романом Колядою

«Можливостей для натхнення насправді мільйон.»

Роман Коляда
11 квітня 2016 року в бібліотеці-філіалі №4 відбулася творча зустріч з піаністом-імпровізатором, поетом, журналістом, радіоведучим, дияконом Романом Колядою.
Творчий, позитивний, людяний, щирий, відвертий митець подарував читачам книгозбірні не тільки свою музику, але й власну поезію, яку під гру на піаніно читав під час зустрічі.
 «Це життєва поліфонія. Хочеться пронести через своє звучання якийсь високий сенс», - пояснював гість з Києва, перериваючи свої виступи, щоб відповісти на запитання присутніх на заході.
Закоханий з дитинства в музику, ритм, знайшовши власне бачення призначення поезії, Роман Коляда розкрив таємниці поєднання мелодії і читання віршів. «Слухала б не переслухала», «конкретно зачепило», «якби не слухала сама, не повірила б, що таке можливо», «це не для мене», «просто дякую, боюсь, що розмовами потривожу те, що хочу донести додому» - чотири різні думки від слухачів різного віку – студентки, старшокласника, домогосподарки, невідомої, лікаря. А потім розмови про особисте, журналістську, творчу діяльність та духовну, про власний світогляд, автограф-сесія. А між словами, поглядами, посмішками - повна  відвертість, мов, сприймайте мене ось таким, який я є.  А я Вас всіх ЛЮБЛЮ!

Для Вас, любі друзі, презентував і подарував бібліотеці гість книгозбірні Роман Коляда нову збірку віршів «Лю-мінор» та «Пісні для читання»(«суміш небесного та земного, янгольського пір’я та пуху кульбаб, які намалювала художниця Ольга Опанащук»)














Немає коментарів:

Дописати коментар