пʼятницю, 11 листопада 2016 р.

День рідної мови "Звернись до мене солов'їною, відповім тобі я калиновою"


9 листопада 2016 року в бібліотеці-філалі №4 відбувся День рідної мови "Звернись до мене солов'їною, відповім тобі я калиновою", який проводиться вже декілька років напередодні Дня української писемності та мови. Читачів книгозбірні в цей день чекали один за одним сюрпризи. Запрошених на інформаційну годину  "Калейдоскоп новинок" чекали книги-новинки, які вперше були представлені на цьогорічному Львівському книжковому форумі: книги Макса Кідрука "Зазирни в мої сни", Дари Корній "Зворотній бік сутіні", Світлани Талан "Повернутися дощем", "ДНК" від восьми відомих українських письменників, "Моє життя та робота" Генрі Форда, "Ностальгія" Євгенії Кононенко, "Часодії" Наталки Щерби, "Чарівні казки" Всеволода Нестайка  та інші, по яких підготували бібліотекарі експрес-репортажі.

 Перегляд літератури "Автографи розповідають" присвячений книгам відомих українських письменників, які подарували та власноруч підписали книги  читачів книгозбірні. Бібліотекарі розповідали про авторів, про історії написання  представлених книг та власні враження від спілкування з Дарою Корній, братами Капрановими, Ірен Роздобудько, Мілою та Галиною Іванцовою, Мариною Гримич, Ксенією Ковальською, Андрієм Кокотюхою, Лесею Ворониною, Мариною Павленко... Присутні читачі розповідали про прочитані книги та ділилися власними враженнями від знайомства та спілкування з відомими українськими письменниками, до речі, спілкувалися всіукраїнською мовою. Насамкінець Дня рідної мови чекав найбільший сюрприз - зустріч з переможницею літературного конкурсу "Коронація слова" Дариною Гнатко.






Немає коментарів:

Дописати коментар