29 жовтня 2014 року в бібліотеці-філіалі №4 проведено День читацької критики. Протягом дня читачі мали змогу висловити власну думку щодо роботи бібліотеки. Читачам, які відвідали бібліотеку в цей день запропонували дати відповіді на запитання міні-анкети «Як вас обслужили в бібліотеці?», а для одержання більш повного уявлення про якість обслуговування - анонімне оцінювання: в підготовлену скриньку за бажанням необхідно було вкинути (оцінити )один із трьох квадратиків різного кольору, що означає – червоний – «відмінно», синій – «задовільно», чорний – «незадовільно».
Результати анонімного оцінювання такі:
- взяли участь – 72 читачі;
- «відмінно» - 59 чол.
- «задовільно»- 11чол.
- «незадовільно» - 1 чол. з написом від руки «щоб не розслаблялися».
Засідання за круглим столом «Бібліотека. Громада. Партнерство» відбулося з участю громадськості. Присутніх за круглим столом ознайомили з висновками,отриманими під час проведення Громадських обговорень, які не тільки поставили перед бібліотекарями нові завдання по залученню нових читачів, поліпшенню якості обслуговування, а й доводять, що без підтримки громади наша бібліотека не зможе бути такою сучасною, якою хочуть бачити її читачі. Присутні висловлювали думки:
Результати анонімного оцінювання такі:
- взяли участь – 72 читачі;
- «відмінно» - 59 чол.
- «задовільно»- 11чол.
- «незадовільно» - 1 чол. з написом від руки «щоб не розслаблялися».
Засідання за круглим столом «Бібліотека. Громада. Партнерство» відбулося з участю громадськості. Присутніх за круглим столом ознайомили з висновками,отриманими під час проведення Громадських обговорень, які не тільки поставили перед бібліотекарями нові завдання по залученню нових читачів, поліпшенню якості обслуговування, а й доводять, що без підтримки громади наша бібліотека не зможе бути такою сучасною, якою хочуть бачити її читачі. Присутні висловлювали думки:
« якщо
бібліотека є центром громади, дбає про її інтереси, то й громада повинна
піклуватися про бібліотеку», «якщо в такий складний час держава не може
надавати кошти на поповнення фонду, то необхідно їх шукати: залучати
спонсорів,благодійників», «не можу один купити книгу,але залюбки зроблю це в
«складчину» , активніше проводити акції «подаруй бібліотеці нову книгу», «хто
стукає, тому й відкривають», «Бог допомагає тому, хто щось робить»,
«бібліотекарі добре розуміють і постійно створюють комфортні умови для читачів бібліотеки, але в придбанні
нових книг повинна допомогти громада», «більше залучати до роботи актив та раду
бібліотеки, які повинні стати надійними
помічниками ». Крім того, всі присутні виявили бажання допомогти бібліотеці.
Читачі, які раніше дарували нові книги, запропонували на блозі бібліотеки
створити рубрику «Ви хочете нам допомогти?», де буде названий телефон,за яким
можна зв’язатися з представниками ради бібліотеки з питання надання допомоги та
буде висвітлюватися робота по наданню бібліотеці конкретної допомоги від
читачів.
Працівники
бібліотеки готові розглянути будь-які ідеї та пропозиції, які сприятимуть розвитку бібліотеки
Немає коментарів:
Дописати коментар