середа, 23 жовтня 2024 р.

Мегаподарунок від Надії Майбогіної.

         

  Бібліотека-філія №4 отримала неочікуваний, але такий цінний подарунок із Англії. Більше 50 дитячих книг англійською мовою,  і більшість із них люб'язно надані St Mary's Catholic Primary School Poole, де навчаються  діти Надії Майбогіної.

Наша дружба з пані Надією народилася 5 років тому, коли  разом із Наталією Мельник презентували у нашій книгозбірні видання «Економіка у школі». Як співавторка підручника, вона  розповідала старшокласникам як можна економіку в школі вчити цікаво та інновативно.

 Щирість, відвертість і вміння цікаво 


розповідати про складні поняття  зачарували юнаків і дівчат. Наші зустрічі продовжувалися.

Зараз Надія Майбогіна мешкає в Англії, працює аналітиком і викладає фінанси в британській школі. Маючи значний досвід роботи в українській освіті, ділиться на своїй Facebook-сторінці детальними спостереженнями про те, як влаштована британська освіта, щоб хотілося змінити в системі української освіти.


Серед подарунків з Англії – дитячі конструктори LEGO та фонікси.

«Книжки Phonics – це моя перша й найбільша любов в Британії, - поділилася думками Надія Майбогіна. - Основна ідея книжок Phonics – допомогти дітям навчитись читати та розвинути ці навички. Але книжки настільки класно продумані що допомагають не тільки дітям, а й батькам. Це не просто книжки з цікавими історіями, гарними картинками, простими фразами.

Книжки мають свої рівні. Якщо потрібна книжка для дитини, яка не читає, але має зробити перші кроки, то, звісно, рекомендуються книжки рівня 1.

 Phonics – це насамперед навчальні книжки. На форзаці книжок є коротка інструкція для батьків. У ній чітко вказано, яке правило відпрацьовується під час читання і дані поради батькам, що спитати у дитини до читання, на що звернути увагу під час читання. Картинки в таких книжках існують не тільки для привернення уваги дитини, а виконують надзвичайно важливу сюжетну функцію, свого роду комікси.

Після завершення історії майже завжди є якесь завдання, спрямоване на формування навички переказу тексту».

Немає коментарів:

Дописати коментар