вівторок, 29 липня 2014 р.

"Піднімайся і йди" Ганна Медвідь

   "Я можу назвати себе трудоголіком, все життя багато працювала, практично ніколи не мала вільної хвилини, а після виходу на пенсію в мене з’явилось дуже багато вільного часу. Я почала багато читати, часом дивилась телевізор, проте примітивність сюжетів серіалів, які зараз показують, мене просто вразила, і я вирішила довести, що можу написати краще і цікавіше".
  Так говорить про себе Ганна Медвідь, новий  роман якої "Піднімайся і йди" ви можете прочитати в нашій бібліотеці.
Це - історія сильної цілеспрямованої жінки, яка мріяла про продовження роду.
   Життя Ізабелли, від народження сповнене загадок, повне трагедій і знахідок, сумнівів та помилок, кохання і дружбм, зв'язку минулого з сьогоденням.
Вона робила помилки і розплачувалася за них дорогою ціною, пережила біль утрати, сумнівалася і страждала, але ніколи не втрачала надії на щастя.
Це - історія жінки, яка щоразу знаходила в собі відвагу розпочати все заново...

Немає коментарів:

Дописати коментар